06 juni 2012

#19 Boeken die je gezien moet hebben!

 Hallo,

Zoals ik jullie in mijn vorig berichtje liet weten ben ik met de klas naar een tentoonstelling geweest,
over boekdrukken. Ik liet jullie ook een paar voorbeelden zien van de werkjes.
Nu ga ik jullie een lijstje geven met boeken die je zeker gezien moet hebben indien je geintereseerd bent natuurlijk :).

1) Tijdifschrt Van Ingrid Cramer en Marina Zwaan.
2) De kleine woordendief Van Nathalie Minne
3) Rupsje nooit genoeg Van Eric Carle
4) Rikki Van Guido Van Genechten
5) Engelkrijt Van Quentin Blake
6) Lotje Van Lieve Baeten
7) Een reis door de tijd Van An De Bode

Hier volgen nog foto's van de boeken :
7) Een reis door de tijd van Ann De Bode

6) Lotje van Lieve Baeten

5) Engelkrijt van Quentin Blake
4) Rikki van Guido Van Genechten
3) Rupsje nooitgenoeg van Eric Carle
2) De kleine woordendief van Nathalie Minne
1) Tijdschrift 'handboek' van Ingrid Cramer en Marina Zwaan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten